product review: farmakol/ recenzija proizvoda : farmakol dermapip krema


Today I'll write about a product that is available (as far as I know) only in Croatia, so the review will be in Croatian.

fotografija sa njihove stranice http://www.pip.hr/8_farmakol_dermapip.asp

 Uvijek mi se teško odlučiti na pisanje recenzije za neki proizvod i uvijek mi je draže malo pričekati tako da moje mišljenje ne bude posljedice nekakvog početnog oduševljenja koje bi eventualno moglo splasnuti, tako da sam prilično pričekala sam pisanjem ove recenzije.

Ovu sam kremu kupila u ljekarni, nisam sigurna je li dostupna u prodavaonicama, čini mi se da nije. Cijena je 98 ili 99 kuna (kako gdje) za 50 ml proizvoda. 

Evo što kažu na stranici: "Dermapip krema vlaži suhu i potiče zacjeljivanje oštećene kože, smiruje crvenilo i upaljenost, usporava starenje kože, te se posebno preporučuje: nakon depilacije i brijanja, manjih opekotina - posebno uzrokovanih sunčanjem, manjih ogrebotina, za grubu kožu lakta i stopala, lišaja te za njegu ruku.
Dermapip krema ne sadrži parafine, silikone, parabene, parfeme ni umjetna bojila pa se primjena preporuča trudnicama, bebama, djeci i odraslima."

 Po ovom upustvu dalo bi se zaključiti kako Dermapip krema liječi sve živo, što je vjerovatno malo pretjerano, ali svakako mi se čini da je riječ o kvalitetnom proizvodu.

Ja sam je kupila zbog seboreje kože, preporučila mi je ljekarnica i odlučila sam je probati, iako joj to nije izrazita namjera očito se može koristiti i tako. Seboreja je malo komplicirana, pojavi se i nestane, ali korištenje ove kreme mi je svakako pomoglo. (Što se tiče seboreje vlasišta ona je nestala gotovo odmah nakon što se pojavila nakon korištenja šampona Lucray od Vichy-a tako da ako vas ikada to zadesi preporučavam ovaj šampon) 

Moje iskustvo:
U mome slučaju ja sam je dosta brzo potrošila jer sam je koristila više manje kao dnevnu kremu u razdoblju otprilike od prošlog travnja pa do lipnja u kojem mi se ponovno javila seboreja (sad je opet takvo nekakvo razdoblje, ali o tome drugom prilikom). Ne ostavlja mastan trag na koži, brzo se upija i nekako mi se čini da baš omekšava kožu.

Pakiranje:
Jako je praktično, ima malu pumpicu koja olakšava doziranje kreme što je dobro jer ne treba stavljati puno, nema potrebe za time, krema je jako hranjiva. 

Miris:
Meni izrazito miriše na propolis (što mi osobno ne smeta). Kada se stavi na kožu taj miris nestane, tako da ako netko i nevoli kako propolis miriše ne bi trebao biti problem. Naravno ako ste alegrični na propolis ne bi je trebali koristiti. 

Sastojci: 

Aqua, Sesamum Indicum Oil, MelPanthenol, Candelilla/Jojoba/Rice Bran Polyglyceryl-3 Esters (and) Glyceryl Stearate (and) Cetearyl Alcohol (and) Sodium Stearoyl Lactylate, Cetearyl Alcohol (and) Sodium Cetearyl Sulfate, Cera alba, Theobroma Cacao Butter, Calendula Officinalis Extract,Propolis ExtractRoyal Jelly, Tocopheryl Acetate, Benzyl Alcohol (and) Salicylic Acid (and) Glycerin (and) Sorbic Acid.




Comments

  1. There are so many products which I want to try, but unluckily they are not available in my country. How sad!!!

    ReplyDelete
  2. (Ho usato il traduttore di Chrome)mi sembra un buon prodotto! Credo che qui in Italia ci sia qualcosa di simile ma non di questa marca, Vichy invece c'è sicuro!

    New outfit lowbudget-lowcost Fashion Blog

    ReplyDelete
  3. great!thank you so much for your beautiful comments my dear friend!!
    http://shoppingtherapy153.blogspot.gr/

    ReplyDelete
  4. is only there because I never saw it before... looks like a great product
    www.petitgraphie.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Congrats for the great review Ivana.
    Miss Margaret Cruzemark
    http://margaretcruzemark.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Nice product and review. How are you beauty ? :)

    ReplyDelete

Post a Comment

All your comments mean a lot to me, even the criticism. Naravno da mi puno znači što ste uzeli vrijeme da nešto napišete, pa makar to bila i kritika. Per me le vostre parole sono sempre preziose anche quando si tratta di critiche.

Popular posts from this blog

Jadrolinija ferry ride, travelling from Split to island Hvar (outfit post)

10 STYLE LESSONS LEARNED FROM MALENA/ MONICA BELLUCCI

THE LATHE OF HEAVEN BY URSULA K. LE GUIN (BOOK REVIEW AND RECOMMENDATION )

A COMMISSIONED PAINTING OF A CHAPEL IN MOSTAR: ACRYLICS ON CANVAS- TRAVEL WITH MY ART #36

EUGENE ONEGIN, A VERSE NOVEL BY A. PUSHKIN (BOOK REVIEW AND RECOMMENDATION)

BOOK REVIEW AND RECOMMENDATION: ROADSIDE PICNIC BY ARKADY AND BORIS STRUGATSKY

VISIT STJEPAN'S FORTRESS IN LJUBUŠKI (HERZEGOVINA) WITH ME!

THE WONDERFUL WIZARD OF OZ BY L.FRANK BAUM (BOOK REVIEW)

HAPPY INTERNATIONAL WOMEN'S DAY- 15 READING RECOMMENDATIONS!