ponedjeljak, 26. kolovoza 2013.

my photography ( Dalmatia and Herzegovina)- Dalmacija i Herzegovina ( moja fotografija)












To write about photography...I wouldn't know where to start. I guess it has been a hobby of mine for years, but I never really researched the subject or gave it much thought. I enjoy the process of taking photos, the idea that a moment can be caught. At the same time, I don't feel competent to write about it, so instead of doing so, I've decide to just share some of my photographs that I forever reason hold close to my heart.

Pisati o fotografiji...ne bih znala gdje početi. Već je dugo to moj hobi recimo, a nikad nisam previše razmišljala o tome. Uživam u fotografiranju, sviđa mi se ideja hvaranja trenutka. U isto vrijeme baš se i ne osjećam doraslo za pisati o tome, pa umjesto toga evo samo nekakav sažetak fotografije koje su mi iz kojeg kog razloga posebno drage.







Broj komentara: 8:

  1. Oh dear.. you're amazing. These photos are beautiful, are full of emotions and passion.. you make me dream, before I sleep! <3 Congratulations, you're adorable! <3 Kisses and good night dear!

    OdgovoriIzbriši
  2. Divne fotkice :-) I sama jako volim fotkati pa te razumijem :-) Favoriti su mi pticice, sjena i odraz camca u vodi!

    OdgovoriIzbriši
  3. Divne fotografije! Svaka ima nešto posebno :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Divne fotografije!

    http://davrilpoisson.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  5. Che belle queste foto, adoro la terza!!


    http://lowbudget-lowcost.blogspot.it/2013/08/nico-is-on-stylight.html

    OdgovoriIzbriši
  6. so pretty photos...

    I love your blog :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Amazing photos! Excellent photography, xoxo.

    OdgovoriIzbriši

All your comments mean a lot to me, even the criticism. Naravno da mi puno znači što ste uzeli vrijeme da nešto napišete, pa makar to bila i kritika. Per me le vostre parole sono sempre preziose anche quando si tratta di critiche.