subota, 15. ožujka 2014.

Ode to Spring (fashion illustration)/ Oda proljeću (modna ilustracija)







Today a fashion illustration that is a bit different, a collage of a sort.  Have a great weekend everyone!
Danas modna ilustracija koja je malo drukčija, neka vrsta kolaža. Želim vam svima divan vikend.


Broj komentara: 9:

  1. Pa ovo je prelepo! Mnogo mi se sviđa svaki detalj, uključujući i frizure :)
    Uživaj u vikendu! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. I like it. You are better and better. xa
    http://www.fashiondenis.com

    OdgovoriIzbriši
  3. I tvoje ilustracije prate trendove baby roze :) Divna nijansa haljinice a posebno mi se sviđa što model ima crvenu kosu... volim rozu s crvenom! :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Very nice. Love the red hair lady!

    http://www.thefashionstirfry.com

    OdgovoriIzbriši
  5. tutti e due i look mi piacciono molto, davvero chic!

    OdgovoriIzbriši
  6. Love the pink tones, I would wear both outfits, xoxo.

    OdgovoriIzbriši

All your comments mean a lot to me, even the criticism. Naravno da mi puno znači što ste uzeli vrijeme da nešto napišete, pa makar to bila i kritika. Per me le vostre parole sono sempre preziose anche quando si tratta di critiche.