slatki pas/ a cute dog






Lipi moji, ovu kombinaciju za studeno vrime san već podilila s vama, ali ne i slije s ovin  preslatkin pason. Uostalon čini mi se da mu boje ide poziranje nego meni, ma vidite samo kako gleda u fotoaparat. Zapravo nije moj, nego se nekako naša uz mene. Famozan je! Baš je lip deboto san ga kući odvela, ma i bi da san bila bliže. Ima ogrlicu pa mislin da nije skitica iako mu vlasnike nisan vidila u blizini. Kako vrime leti! Još jedna šetemana proletila ka ništa. Nedija dođe, a čovik ima osićaj da se ni stiga ni okrenit. I ča nan priostaje nego probat iskoristit svaki dan jerbo bi nan moga bi i zadni. Ostan'te mi lipo i zdravo!

summary: I've already shared photos of this outfit, but now I want to share with you photos with this adorable dog. I wish I could have taken him home with me, but he had a collar so I'm assuming that he does belong to somebody.

Comments

  1. Fab!!!^^
    i love it ;)

    xoxo

    ReplyDelete
  2. am glad to be follower number 6 ,
    hope you will follow back ,
    Oh , thanks for commenting on my blog sweetie , love it so much .

    N@NY
    http://nanybuz91.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Ohhh what a lovely puppy! <3 I hope that he has a family!! Keep us informed! A big kiss and you're adorable with that dress!

    ReplyDelete
  4. Cool scarf!

    http://fashionroll.com

    ReplyDelete
  5. divan post!! pratim te-hocesh i ti mene?? http://anitce.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. love your look and your dog!
    I follow you...follow me if you want :)

    New Post!
    Anthea

    ReplyDelete
  7. Lovely look ^^
    I love your RED touch :)

    I love your blog

    Please come visit my blog- Kisses ♥
    http://www.mademoisellemode.com/

    ReplyDelete
  8. Pre svega da ti zahvalim na svim lepim komentarima i vremenu koje si odvojila za moj blog. Pas je presladak.Super je outfit , meni se posebno svidja sto si obukla siroke pantalone na kaput :) :**

    ReplyDelete
  9. Divno! Pas je presladak!!!
    e&n xx
    http://ourstyle4life.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. I hope he has a family , I have three dogs and i'm very happy !
    Kisses dear

    ReplyDelete
  11. Lovely pictures :)

    http://valentinamode.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Cute pictures, I love this dog !! :)

    ReplyDelete

Post a Comment

All your comments mean a lot to me, even the criticism. Naravno da mi puno znači što ste uzeli vrijeme da nešto napišete, pa makar to bila i kritika. Per me le vostre parole sono sempre preziose anche quando si tratta di critiche.

Popular posts from this blog

SPRING IN MOSTAR CITY: A VINTAGE PURPLE BLAZER PAIRED WITH A FLORAL DRESS

WELCOMING SPRING WITH 15 IDEAS TO COMBAT SPRING FATIGUE!

HOW TO STYLE A YELLOW BLAZER FOR SPRING? A FEMININE OUTFIT PROPOSAL

Let there be colour! (outfit post) / Neka bude boja (odjevna kombinacija)

10 STYLE LESSONS LEARNED FROM MALENA/ MONICA BELLUCCI

SPRING IN SPLIT : 3 OUTFITS, ONE WORN FOR AN ART EXHIBITION

Island Hvar inspired this necklace (outfit post)/ Otok Hvar je nadahnuće za ovu ogrlicu (odjevna kombinacija)

Painting of the day (A Lioness) / Slika dana (Lavica)

Sights to see, Places to visit ( +outfitpost) / Znamenitosti za vidjeti, Mjesta za posjetiti (+odjevna objava)