srijeda, 21. studenoga 2012.

sportski stil

Ima li neki razlog zašto sportski stil ne bi bio ženstven? Istinu govoreći, ja ga gotovo isključivo nosim kad se bavim sportom ili sam na nekom izletu i tako to, ali sviđa mi se sportski stil vidjeti na ženama jer ga je lijepo vidjeti, a da ne govorimo koliko je praktičan. Ima li nešto praktičnije? Nisam uvijek pobornik ležernog odijevanja, ali po meni to zapravo nema veze s vrstom odjeće  već nekakvim stilom. Netko mi djeluje "sređeno" i u trenirci  Sve to ovisi o prigodi, prilici itd....
Sunčani dan, boravak u prirodi....ima li ljepšeg?



 Ja dugo godina nisam nikako nosila tenisice, ali sada ih imam nekoliko pari (sve su iz nekog meni ne baš poznatog razloga bijele). Još uvijek ih ne nosim svaki dan, ali kada moram puno hodati, zašto ne? Što vi mislite?


4 komentara:

  1. I ja također volim nositi sportsku odjeću, nekako se osjećam ugodno u njoj, a tebi preporučujem da pogledaš ovu sportsku ponudu, ima stvarno super stvari

    OdgovoriIzbriši
  2. Hello Ivana,

    i like the "sporty style" as well. Your different outfits here are looking great. But i´am not a "runner" - i ´m not going Jogging. I´m rather make some Aerobic/Gymnastic Workouts at home.

    I love your shirt and this little belt on your first pics.

    Bye.

    Jennifer

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I know what you mean...I prefert to work out at home as well.

      Izbriši
  3. Was in the mood for a little exploring tonight so I found this wonderful set of shots. To say the least they were just what I was hoping to find :) So happy that I came across these!

    All Things Bright and Lovely

    OdgovoriIzbriši

All your comments mean a lot to me, even the criticism. Naravno da mi puno znači što ste uzeli vrijeme da nešto napišete, pa makar to bila i kritika. Per me le vostre parole sono sempre preziose anche quando si tratta di critiche.